středa 23. února 2011

   Opět několik výšplechtů hodných zaznamenání. :-)
   Eli po návratu od babičky na otázku, jestli jí tam neudělala velký nepořádek odpovídá: " Neudělala, jen několik malých bordelů  a ty si babička uklidila."
   Po pokusu dát Jurášovi pusu, kdy se tvářil jako by ho políbila ropucha se zakabonila a říká: " Jsi děsnej, jsi už jak ti klucí ve škole!!" Na můj vyděšený dotaz, jestli líbá kluky ve škole mi vysvětluje: " Všechny neee, jen Míšu Pavlicha a Ondru Krále." Opravdu mě uklidnila, beruška. :-)
   Hráli jsme playstation, Spyra, Eli chtěla sbírat drahokamy a pořád padala do propasti. Když spadla potřetí, podívala se na živitele a povídá: " No jo, no, já jsem začátečník, vy s maminkou jste už konečníci. " Chjo, co na to říct????
    Eli něco důležitě vysvětlovala živiteli a ten ji zlobil a dělal, že nechápe. Eliška vysvětlovala, jednou, dvakrát, třikrát a pak mu povídá: "Člověče, kdybys nebyl můj táta, řekla bych, že jsi úplně blbej."
   Ale v podstatě jsme normální rodina. :-))

3 komentáře:

  1. Tak to je nářez..a o přijde doba,kdy už si to bude myslet, i když je táta:-)))je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Milé=o) a je to moc pěkně napsané, tak jako čtivě:-)

    A jsem tu s menší pozvánkou:

    Ahoj, oslovili jsme Tě, protože jsi česky píšící bloger.


    když jsme před pár dny přešli z jiné služby na blogspot.com, jediné co tu chybělo byla komunita blogerů a tak se zrodil nápad zkusit si jí vytvořit.

    A proto tu je "Clausa Societatis" (z lat. "uzavřená skupina").

    Náš záměr je sdružovat české a slovenské blogery z blogspotu. Aby člověk lépe nalezl zajímavé blogy pro čtení a naopak pro svůj blog nalézt čtenáře.

    Jenže k tomu potřebujeme další blogery. Proto Tě zveme na http://clausa-societatis.blogspot.com , který by měl sloužit právě tomuto účelu.

    Určitě by jsme se časem chtěly pokusit o nějaké zábavné projekty.


    Pokud se tedy budeš chtít k nám přidat, přihlaš se na blog popsaný výše (komentářem nebo jako čtenář).

    Za Clausa-Societatis Aiquen a Veverka Bí

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem Tě našla a moc se mi líbí, jak píšeš. Tak se těším, že si zase uděláš čas, až Tě múza políbí. Nebo jsi teˇna jiném blogu? Zdraví ipsilonka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat