sobota 12. prosince 2009


  Lucie noci upije.... Je na čase, počasí děsný, pořád tma, hnusno...A v popředí všeho se jako slunečnej den vyjímá včerejší setkání v Lysé. Snad nebyl jen můj dojem, že jsme se sešly tak nějak samozřejmě, ani mi nepřišlo, že poprvé. Jako bychom pokračovaly v načatém hovoru... Je zvláštní ten virtuální svět. Transformuje iternetové souznění do reálné podoby. :-)
  Po příjezdu jsem sklidila farmičku :-) a vrhla se s Eli na cukroví. Pátý druh, páč si to děsně zjednodušuju a slepovaný naplním napůl krémem a marmeládou a mám z jednoho těsta druhy dva. :-) Tentokrát to byl nový recept a sklidil všeobecný úspěch-je velmi jednoduché, Eli ho dělala vpodstatě sama, živiteli chutnalo( to neberte jako měřítko, chutná mu všechno kromě hrachové kaše) a bylo to nahned hotový. :-) Už jen vanilkové rohlíčky a nějaký nepečený a mám hotovo. vlastně ne, ještě slané hvězdičky pro mě. :-) Andrejko, recept:
    200 g hladké mouky
    150 g tvrdého sýra
    100 g namletých mandlí
    170 g másla
    2 žloutky
    1 vejce na potření
    50 g mandlí ma ozdobu
  Je třetí adventní neděle a v noci budou padat hvězdy.  http://www.novinky.cz/domaci/186779-meteoricky-roj-geminidy-poskytne-mimoradnou-podivanou.html
 nezapomeňte se dívat a já vám přeji spoustu vyplněných snů.
 

2 komentáře:

  1. Hezkou adventntní neděli a recept s dovolením také vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mirí, strašně hezky se mi to čte, sálá z toho zase radost ze života! .-)))

    OdpovědětVymazat