neděle 6. prosince 2009

  Já vím, já vím, stydím se, sypu si popel na hlavu....
  Tak nějak jsem ztratila chuť psát, asi jsem se rozbila či co. Zvládala jsem akorát hnojit, sázet a budovat na xichtknize a protože je tam spousta modrých, cintala jsem si pentli tam.
  Velmi moc mě zasáhla tragedie, která se stala Mirce, http://www.klarcinblog.cz/, poslala jsem zrníčko, pobrečela si a zamyslela se nad pomíjivosti bytí. :-(((
Moc nepomohlo ani úspěšné vyhodnocení CT vyšetření i když nebudu popírat, že se mi na další tři měsíce odvalil balvan z duše. Navíc jsem si střihla jeden mega hysterický záchvat, když mi sestřička omítla sdělit výsledek, že to až paní doktorka. Po mém výlevu, kde jsem mezi nadávkami, slzami a nekoordinovanými pohyby semlela kde co včetně toho, že kamarádce umřel manžel a druhá prožívá partnerskou krizi, mi pošeptala, že ona nic neviděla, ale že musím počkat na paní doktorku. Uklidnila mě, nechápu, kdo vymyslel jít jeden týden na vyšetření a další pro vyhodnocení výsledků. Kdyby u toho přístroje doktorka rovnou seděla, ušetří svým pacientům spoustu stresu a bezesných nocí..... Každopádně budu mít obavy tam příště jít aby na mě už nečekali s kazajkou, jakože kdyby něco.... :-)
  Taky nám začal advent, sice jsme první neděli strávili mírně onemocnění, já ostatně antibiotika zobu ještě teď, ale jsem divná, bo normální lidi maj chřipku, já zánět průdušek, ale rozsvěcení vánočního stromu jsme si ujít nenechali. Letos vyrobili na náměstí živý betlém, přivezli chudinku nepodojenou kravku co bučela starostovi do projevu, stromek nazdobili velmi velmi blikavě ala USA...., no Eli se to líbilo, někde jsem asi udělala chybu v estetické výchově :-(
  Máme s dětmi tradici- pokaždé, když zapálíme svíčku na věnci si uděláme čaj a povídáme si- o vánocích, přáních a taky si vezmeme papír a napíšeme si úkoly na další týden, staré odškrtáme... Dnes budu psát návštěvu adventních trhů v Lysé nad Labem, kde se máme setkat s internetovou kamarádkou. Moc se těším až právě tahle počítačová kamarádka dostane konkrétní podobu, je mi moooc blízká a milá.
   Nooo, nejdřív nic a pak píšu a píšu, pěkně páté přes deváté....
         KRÁSNÝ A KLIDNÝ ADVENTNÍ ČAS VŠEM PŘEJI


5 komentářů:

  1. Už jsem se bála,že se něco stalo. Ale chápu,že sázet a budovat se musí. Ale vítejte zpátky, hezky se čtete:-)
    Tak hodně zdraví a pěkný advent.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, i já jsem častým hostem na vašem blogu. Mimochodem, až přijde objednaná kniha, dovolím si požádat o autogram.

    OdpovědětVymazat
  3. Mirko, uf... já už se bála...když jsi psala o tom CT vyšetření-měla jsme fakt zvláštní asociace- ještěže alespoň tohle dopadlo OK, když už se během posledních 14dnů valily ty špatné zprávy silným proudem. Tak hurá, že je to "jen na antibiotika" :-)
    Hysteráček tu a tam není od věci, dr. na člověka často nenahlížejí jako na bytost myslící, žijící a city mající- často jejich slova zraňují víc než DGsamotná. A čekání na výsledky...ani nemluvím. a ještě lepší, když to pak vidí odborník z jiného zařízení a řekne k tomu zase něco svého... Vážně bych zavedla doktorům etiku a psychologii pacienta jako jeden z hlavních státnicových předmětů... Moc dobře si pamatuju, jak nám sdělili DG Majdy tenkrát v Krči. :-( No nic. Je to o lidech. Hlavně, že zprávy z CT byly pozitivní. V klidu užívej předvánočního rejdění-ten nápad s odškrtáváním úkolů se mi moc líbí :-) !

    :-) knihu JN mám taky i s věnováním - heč :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mirůůůůůůůůš!!! Já to věděla!! Měla se s to dozvědět v den, kdy měla Klustáfčela 7 měsíců, to řece nemohlo dopadnout špatně!!! .-) Já tomu věřila už po tvém telefonátu. Bude už jen dobře, slibuju!
    Mám tě ráda. Jo a dík, jdu zapálit druhou svíci na věnci, akosi som zabůdla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No internetový spolufarmář už se těší...Miru...:-)

    OdpovědětVymazat