úterý 22. prosince 2009


  Tak, a zítra je to tady!
   Byli jste hodní? Ježíšek to vidí!!! Počkej, k nám žádnej nepřijde! To se budete divit, až pod stromkem nic nebude!! Ruším vánoce, k tak zlobivejm dětem Ježich nechodí, to by musel bejt  úplnej Jouda!!!
  To je jen malá ukázka nejčastěji používaných vět v naší rodině za poslední týden. A anketní otázka: Myslíte si, že si ti dva škodiči z toho něco dělají?? B) je správně, kašlou na to! :-))) Já už to taky říkám jen ze setrvačnosti a směji se (ovšem jen v duchu) tomu, jak se všechno zrychluje. My jsme od Mikuláše byli vzorní, neustále jsme chtěli pomáhat, za občasné výpadky v kázni se mamce omlouvali... až jsme jí tím lezli na nervy a před spaním nám měřila teplotu, jestli nejsme nemocní. :-)
   Juráš začíná fungovat na Štědrý den a Eli na všechny výhrůžky, že Ježíšek nepřinese barbínu, stavebnici, barvičky....odpovídá: Nevadí, já to stejně tak moc nechci.:-)(   Ale pak se přitulí, obejme mě a důležitě šeptá: "Maminko, ale když někdo tohle dětem říká, taky nic od Ježíška nedostane. Tak zlobím, aby ti nebylo líto, že tam nic mít nebudeš." No, je u nás veselo.
   Já se taky mooooc těším, ušetřila jsem živiteli na telefon, vůůůůbec o něm nemá tušení a já už vidím, jak bude dojmutej, já budu regulérně bulet, děti budou pobaveně čučet....krásný to bude. :-)) Šetřila jsem zajímavým způsobem-beru si denně stovku, protože prostě ať mám v peněžence jednu, pět či dest, utratím to nahned stejně. No a to, co mi zbylo jsem dávala do hrnku a za půl roku.... :-)) Naposled jsem takhle šetřila na triko s namalovanejma kšandama když mi bylo 14. :-)   Jsem z toho tak zblblá, že onehdá jsem odpoledne u pohádky schrupla a zdálo se mi, že je po vánocích a já ten telefon zapoměla dát pod jolku. Tak jsem ho honem živiteli cpala a on řekl jen :" Nooo, telefon." Chápete to??? Žádný nadšení, žádný dojmutí, jen Nooo, telefon. Měla jsem takovej vztek, až jsem se vzbudila. Chvíli jsem netušila, která tluče, ale když jsem neviděla stromek, úplně se mi ulevilo, že to byl sen. :-)) V podstatě jsem normální. :-)

                             PŘEJI VŠEM KRÁSNÉ KLIDNÉ VÁNOCE!

3 komentáře:

  1. Tak vidím, že ta vánoční atmosféra je všude stejná:-) Takže Ježíšek klasicky dorazí a přes všechny hrozivé sny i s telefonem. Vesele napsané, zasmála jsem se. A přeji krásné a spokojené Vánoce a těším se na blogování v roce deset.
    Hezké svátky

    OdpovědětVymazat
  2. :-)))) Jsi střevo, vážně! :-)
    Eliška by s našim Kubou vytvořila velmi nebezpečné verbální komando :-)) S tím šetřením jsi dobrá, fakt! Tak at se překvápko (a vůbec celé svátky) vydaří...

    OdpovědětVymazat
  3. Miru, ty jsi zvíře:-)))jsi mě rozesmála a i dojmula...moc krásný..vánoční, dojemný. mám tě moc ráda!

    OdpovědětVymazat