sobota 16. dubna 2016

  Tak praktické maturity jsou za námi.  UDĚLAL!!!!  Kámen co mi spadl ze srdce musel být slyšet až na měsíci. Vím, že je to teprve část, ostatní nás čeká v květnu, ale stejně.... Opět pokračuje v modu "učení je pro pitomce" a mě pomalu chytá amok.
  Eli je stále na zabití, zametá si xsicht pudrem aby jí nebyly vidět imaginární pupínky, na upozornění, že pleti spíš škodí reaguje očima obrácenýma do nebetyčných výšin a pohledem za který bych si já v jejím věku vykoledovala nářez. Chjo.
  Při probírání skříně tvrdě zavrhla krátké džínové kraťasy, které jsem odnesla kolegyni do práce, jen proto, aby je teď urputně hledala.
  Ve středu jsem přišla z práce, dítě v slzách, myslela jsem, že někdo zemřel. Neee, jen paní třídní je těhotná. "Mamiiii, nejdřív Kubíkováááá (učitelka z páté třídy) pak Deni (trenérka aerobiku) a teď Peroutková. Co to jeeee, co to jeeee????? Svou poznámku, že sex jsem polkla a šla se vysmát do kuchyně. Za zády do očí jsem se jí smála, chudince nešťastný. :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat