sobota 9. října 2010

    Zase samá pozitiva. :-(  Eli je nemocná, má laryngitidu. Do šesti let nemarodila až na občasná nachlazení a teď na konci srpna salmonelu z kuřat a tuhle. :-(  Snáším to hůř než ona, chudinka moje, v noci nespím, čekám kdy se začne dusit ( strejda gůgl na mě vybafnul, že ke zhoršení stavu dochází okolo půlnoci), a ono nic, paradoxně se jí přitížilo včera odpoledne. Povídala paní doktorka, že musíme mít všechno extra.
   Přiletěly vrány, od včerejška krákorají na dvoře, jo jo, blížej se, Dušičky zatracený.
   Juráš senzačně vstoupil do školního procesu- učitelka jim rozdala papír s otázkami a ODPOVĚĎMI, že druhý den z toho napíšou písemku. Náš Jiří za 5. Oznámila mu, že druhý den bude psát opravu-další 5. Přitom byla celá rozvrkočená, že kdyby dala obě písemky dohromady, měl by 2. Co v jedné napsal dobře, pokonil v druhé a naopak. Na ránu, fakt. No, má zakázaný i to co nikdy nemohl a pokaždý, když ho vidím bafu na něj: Slovní druhy, slovesa, pády....... Se mi vyhýbá, vidím ho čím dál míň.
   Ale pozitivní je, že nález z kontroly je negativní, jupííííííí!!!!!
   Objevila jsem na netu grip rozmazávací pastelky, uvažuju o nich Eli pod jolku, nemáte někdo zkušenost? Andy?
    Obrázek nebude, při každém pokusu o nahrání mi to spadne. Asi maj někde soudruzi chybu.

3 komentáře:

  1. Negativní nález je jupíí! Ostatní je léčitelné, i když v té fázi "před" nepříjemné, ale to zmáknete ;-) Synovým kulím se tu usmívám, myslím, že mám doma podobný exemplář...jen ty 5 jim ještě nedávají, že jsou ve škole teprv pár týdnů :-)
    a pastelky tyhle konkrétně neznám, ale máme taky takové výtvarné- hele sem: http://www.stabilo.com/pages-cz/products/woody-3-in-1.php
    Tak se mějte, lečte se a učte se :-))

    OdpovědětVymazat
  2. neznám..a směju se markétině komentáře ..pětky syn přežuje..a ty taky. ˇAt se eli rychle uzdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Miri, mám tě ráda, ale to ty víš.
    Máš perfektní smysl pro humor a taky fajn rodinu, takže všechny tvé strachy a nervy nakonec ustojíš!!!
    Skoro se mi to rýmuje, sáákryš :-)))

    OdpovědětVymazat