pátek 23. dubna 2010

  Koukám, že jsem hooodně dlouho nepsala, tak nějak nebyla nálada, inspirace, přepadl mě pocit, že vše bylo řečeno, ale tohle si poznamenat musím-právě jsem se vrátila z......vyhodnocení CT o tíhu balvanu ze srdce spadlého lehčí. Já vím, všichni mě ujišťovali, že to bude dobrý a omlouvám se za nedůvěru všem, co teď můžou podotknout játitořikal-a, ale... :-))      Svět je náhle krásnější, sluníčko víc hřeje a dokonce se i líp snášejí pubertální nálady mého synka. Lidi, já se snad i těším na zítřejší pouť. Jestli oni mě v tom Kolíně spíš nerozbili!!! :-)

4 komentáře:

  1. JUPÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!! Miru, mám ohromnou radost!

    OdpovědětVymazat
  2. mirko..je škoda, že nepíšeš, umíš to..ani jsi mi neřekla, potforo!!!mám velkou radost!

    OdpovědětVymazat
  3. to je škoda, že tenhle blog spinká :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Haloo, bydlí tu ejště někdo?? :-)

    OdpovědětVymazat