neděle 13. září 2009

   Tak je tu další neděle. Nějak to letí. I když tento pracovní týden se mi táááhnul, v pátek jsem byla téměř v bezvědomí. Děti klasicky zlobí, Eli příjemně překvapila na logopedii, za to doma je na přesdržku. Juráš ... je prostě Juráš. Tento víkend tráví se svým otcem, to jsem zvědavá, jakými moudry se vrátí nakrmen. Chybí mi tu smajl očimakroutící.
  S děvčaty(to mi evokuje Jurášův smích, když o svých kolegyních, z nichž jsem nejmladší, doma mluvím jako o holkách) na diskusi jsme upekly petici. http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22501 Tedy děvčata pekla, já souhlasila a jala se uskutečňovat zveřejnění. Živitel jevil zájem o mou činnost. Dala jsem mu to přečíst, bez hnutí brvou vstal od notesu a se slovy:" Na, hoď si!" mi přinesl z kredence hrách. Zas ten očimakoulící. No jo, jenže ten, kdo zvonil klíčema je u nás on. Vždycky, když brblá mu to předhazuju, tak na hrách jsem mu odvětila, že se pokouším napravit, co on zbabral. Odešel se urazit do houští.  Chjo.

4 komentáře:

  1. Já taky zvonil, v tom chyba nebude.
    Problém je, že lidi věří všemu co se povídá a napíše. Když je obrovský dluh a někdo slibuje další výhody a dávky, tak buď vědomě lže a nebo je magor a nemá v řídící funkci co pohledávat.
    Jako gesto může snížení platů fungovat, ale reálně to nic neřeší, navíc před volbama se každý rád ukáže.
    Ať si berou kolik chtějí, ale ať už začnou něco pořádně řešit.Pragmaticky a rychle než bude pozdě. Viz Maďarsko.

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, kdo by pracoval, když dávkami lze získat mnohem více... Lidi se Paroubka neptají, kde na to vezme- jsou rádi, že to bude "ZADARMO"!!! achjo. Osvícení v brzké době asi nehrozí :-(((

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky zvonila..chjo..v současnosti v té bídě už ani nevím, co bych měla volit..jasno žeb nic nepřipadá v úvahu..ale mně se tak nechce..mám jich po krk! všech..

    OdpovědětVymazat
  4. No, právě nejsmutnější je, že v současné situaci z mého pohledu prostě není koho volit. Zdá se mi, že by to byla pouze volba mezi zly. :-((

    OdpovědětVymazat