neděle 20. září 2009


 Tak je zas týden za námi. Dneska si živitel poručil vzbudit "dřív". Od půl desátý se o to snažím, teď jsem na něj pustila hadici a to by bylo aby nebylo. :-)
  Juráš přinesl ze školy závaznou přihlášku na lyžařský výcvik. Od té doby stále zvažuji, zda mám dát 4500,- za to, aby byl terčem posměchu spolužáků. Přiznám rovnou bez mučení, že zima nejni co se týče sportu naším oblíbeným obdobím. Lyže nevlastníme, na hory nejezdíme, v Poděbradech bývá sníh tak asi celkově týden z celé zimy. Navíc na celé Poděbrady je jeden prudší kopec, kam v případě dostatečného množství toho bílýho nesmyslu chodí všechny děti bobovat. V létě v těch místech ani tráva neroste, jak je frekventován. :-)  Je to smutné, ale silně pochybuji o přirozeném sportovním talentu svého syna, svědčí o tom loňská omluva od tělocvikáře, že až se bude hrát o průměr, zavře obě oči a tu dvojku na výzo dá, teď ale nemůže a nasolí "motivační" tróju.  Do patnáctého října chce škola zaplatit NEVRATNOU zálohu 2500,-.

  Nejhorší je, že obavy z posměchu a tím psychické újmy Juráše mám jen já, on naopak veeeelmi kručí, že by rád jel. Chjo, to je prekérka. Co včil?

3 komentáře:

  1. já bych do toho šla...pokud to ro tebe není tak závratná suma, že nebudete 1 dní jíst( pro mě by teď několik let asi byla:-)..ale myslím, že takových dětí tam bude víc..lyžování je dnes fakt drahý sport apochybuju, že by to každý finančně zvládal...a zase ty zážitky na kurzech..mohlo by mu to být líto, pokud je kolektivní typ.

    OdpovědětVymazat
  2. Ať jede. Hory jsou nejlepší zážitek z celé školy a pokud mají dobrou třídu, tak vybavení zas tak neřeší. Jde jim hlavně o zážitky mimo sjezdovku. Asi by ho mrzelo, kdyby nejel. A spousta věcí na hory se dá půjčit.

    OdpovědětVymazat